czwartek, 26 maja 2016

Nieoczekiwany obrót spraw!

Jeszcze przed moim wyjazdem do Japonii szukałam znajomych na kilku stronach na Facebooku: Polska-Japonia Klub i Polish-Japanease Language Exchange. Chciałam poznać kogoś, kto miałby doświadczenie zdobywania i życia na wizie "Zwiedzaj i pracuj", albo przynajmniej znałby któreś z miejsc, jakie chciałam zwiedzić i mógłby powiedzieć mi coś interesującego. Dostałam wiele cennych porad, ale równie wiele pytań. Z tych pytań zrodził się ten blog :) Ale odwagę do rozpoczęcia pisania dała mi rozmowa z osobą, która wypatrzyła mnie dzięki tamtym ogłoszeniom i sama pisała artykuł o tej wizie. Od słowa do słowa i wyszło na to, że moja historia kogoś zaciekawiła. Zaskoczyło mnie to. Tym większy szok przeżyłam, kiedy pojawił się pomysł zrobienia osobnego artykułu tylko o mojej skromnej osobie! Artykuł znalazł się na stronie, którą bardzo lubię, więc tym bardziej mi to pochlebia :D Dziękuję bardzo!

私が日本へ来る前にFacebookで友達やインフォメーションを探すためにポーランドと日本のグループに書いた。相談をしてくれても、質問も多かった。そんな質問を答えるためにこのブログを書き始めた。
別な女に話し始めて、彼女が私について記事を書きたがった。ポーランド語だけだ。Japolandにありがとうございます!
26.03.2016, 安巣

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz